نت لیمو

مشکل عدم نمایش صحیح سایت المنتوری

مشکل نمایش صحیح وبسایت المنتوری

خلاصه ای از این مقاله و ارائه راهکار

اگر شما هم به این مسئله برخورد کردید که وب سایت شما در حال ویرایش با المنتور به خوبی دیده میشه و همه چیز مرتب هست ولی در پیش نمایش همه چیز به هم ریخته است اول کاری که می کنید مثل تصویر زیر میرید و گزینه تولید مجدد فایل های css یا Regenerate CSS در المنتور میزنید و مشکلتون حل میشه.

اگر با انجام این کار مشکلتون حل نشد به لینک زیر برید و مطلب رو کامل بخونید.

مشاهده مطلب اصلی راهنمای حل مساله

 

و اما برسیم به بررسی اینکه این مشکل از کجا اومد و چجوری حلش کردیم.

سلام امیدوارم حال همگی خوب باشه

در این مقاله سعی داریم در مورد مطلبی با همدیگه صحبت بکنیم که ممکنه بسیاری از طراحان وب سایت که از وردپرس و المنتور استفاده می‌کنند با آن مواجه بشن. من خودم با این قضیه مواجه شدم و تصمیم گرفتم این مطلب رو در وبسایت نت لیمو منتشر کنم تا اگر کسی از دوستان با این مسئله مواجه شد مثل من ساعت ها دنبال حل مسئله نگرده. و شاید سریعتر بتونه مسئله خودش رو حل کنه.

طرح مشکل سایت المنتوری

مشکل را به این صورت تعریف میکنیم: عدم نمایش صحیح وب سایت وردپرسی که با المنتور طراحی شده در فضای آنلاین. یعنی چی؟!

این پایین شرح میدم:

من یک سایت طراحی کردم در لوکال هاست خودم و منتقل کردم به هاست اصلی که خریداری کرده بودم. همه چیز اوکی بود همه چیز کار می کرد. به جز اینکه یه مسئله وجود داشت. و آن هم این بود که شکل ظاهری سایت که با المنتور طراحی شده بود در بخش‌هایی دچار به هم ریختگی شده بود. مخصوصاً در نحوه نمایش منوی اصلی که در بالای وبسایت قرار داشت و قالب هایی که با المنتور طراحی شده بود.

برای حل مشکل چه کارهایی کردم؟

خیلی کارها کردم از جمله اینکه افزونه ها رو دونه دونه تست کردم ببینم مشکل از آنهاست یا نه. یعنی دونه دونه اومدم افزونه ها رو غیرفعال می کردم دوباره سایت رو ریلود میکردم که ببینم درست کار میکنه یا خیر. که متوجه شدم مشکل از افزونه ها نیست.

خیلی گشتم خیلی دنبال حل مسئله گشتم.  می دیدم که وقتی میام ادیتور المنتور رو باز می کنم همه چیز به خوبی نمایش داده میشه. اونجا همه چی خوب بود. یعنی در فضای ادیت همه چی خوب بود ولی وقتی پیش نمایش رو نگاه میکردم خیلی چیزها به هم ریخته بود. و این مسئله خیلی باعث اعصاب خوردی من شده بود.

راه حلی که برای این مشکل پیدا کردم

ساعت‌ها نشستم تا مسئله را برطرف کنم در آخر با یک سرچ انگلیسی رسیدم به وبسایت اصلی المنتور.  اونجا این مسئله رو به طور کامل بررسی کرده بودن. و با اولین دستورالعملی که داده بود مشکل من حل شد.

حالا من لینک کامل این مطلب را همین زیر میزارم براتون که اگر  مثل من با همون روش اولش کارتون راه نیفتاد روش‌های دیگر رو هم ببینید.

خوب من چیکار کردم اومدم توی پیشخوان وردپرس وارد المنتور و سپس ابزار ها شدم و یه قسمتی داره به نام ریجنریت سی اس اس. اگر المنتور شما انگلیسی باشه باید مسیر زیر رو برید:

Elementor > Tools > Regenerate CSS

اگر المنتور فارسی باشه:

المنتور > ابزار ها > تولید مجدد فایل های css

بعد از این کار دوباره سایت مراجعه کردم و دیدم که همه چیز مرتب هست و به شکل مناسبی دیده میشه.

متاسفانه من در فضای وب فارسی مطلب خوبی در این مورد پیدا نکردم که راهنمای کامل و درستی باشه.  بنابراین تصمیم گرفتم این مطلب رو در اینجا منتشر کنم تا دوستان بتونن ازش استفاده کنن.

قبل از این در یک مقاله دیگر در مورد مقالات چرت و پرت که در فضای وب وجود داره صحبت کرده بودیم بنابراین هدف ما از ایجاد این مطلب ها این است که در کوتاه ترین زمان جواب سوال خودتون رو پیدا کنید. پس اول جواب سوالتون رو نوشتیم. و بعد اومدیم مسئله رو شرح دادیم و به بررسی اون پرداختیم تا اگر مشکل دیگه ای هم وجود داشت با این مطالب شاید حل بشه.

به امید دیدار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *